Ik wil gezond zijn.

Wat geweldig dat je deze blog leest! Ik geloof dat dit het beginpunt zal zijn voor jouw herstel en gezondheid!

Allereerst wil ik jou vertellen: Jezus houdt van jou en Hij wil en zal jou gezond maken.

Het kan natuurlijk zijn dat je denkt: 'Mooi allemaal, maar eigenlijk geloof ik niet echt in God of Jezus en weet ik niet echt wat ik ervan moet vinden'.

Dan heb ik goed nieuws voor je. Het is niet van jou geloof afhankelijk. Ook als jij niet gelooft en alleen denkt 'Ik wil gewoon gezond zijn. Ik wil af van die pijn, ziekte of onzekerheid,  Dan wilt Jezus jou graag met zijn liefde aanraken.

Ik zal je vertellen wat wij geloven:
Wij geloven in Jezus en dat er genezing voor jou is. Of je het nou zelf gelooft of niet, dat maakt niet uit. Wij geloven dit voor jou en dat is genoeg.

Wij hebben al meerdere mensen zien genezen en verlangen ernaar om dit ook aan jou uit te delen.
Hierbij verwachten wij niets van jou. Het is Gods onvoorwaardelijke blijk van liefde die wij aan jou willen uitdelen.

Dus lees je dit en denk je: 'Ik wil leven vol vreugde en gezondheid.' Stuur dan een mailtje naar nuishetvoorjou@gmail.com en wij komen graag bij jou langs om voor je te bidden. Als je wil weten hoe dit in zijn werk gaat, lees dan de blog 'Vraag en ontvang!' op deze website.

Vind je het fijner om naar ons toe te komen? Dat kan ook, want in november ben je van harte welkom bij onze bijeenkomsten.

Voel je vrij.

Reacties